کسب و کار دیجیتال
loading...

کسب و کار دیجیتال

بازدید : 26 جمعه 25 مهر 1399 زمان : 22:50

ثبت نام و ورود کاربران به وب‌سایت‌های وردپرسی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم‌های ثبت نام با ایمیل و دریافت نام کاربری و سیستم‌های ورود با شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. اما یکی از مشکلات بسیاری از وب‌سایت‌های وردپرس و فروشگاه‌های اینترنتی مبتنی بر وردپرس، عدم امکان ثبت نام و ورود به وردپرس با شماره موبایل است.

این‌روزها ثبت‌نام سنتی با استفاده از آدرس ایمیل و دریافت نام کاربری در سایت‌ها دیگر طرفدار چندانی ندارد و کاربران به ‌دنبال روش‌های ساده‌تر و سریع‌تری هستند. ثبت نام با شماره موبایل یکی از روش‌های جدیدی است که احراز هویت آن توسط تلفن همراه انجام می‌شود. روشی که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز شاهد آن هستیم. اما ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس چگونه انجام می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مزایای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی این است که سیستم ورود به وب‌سایت را از سیستم ایمیلی به سیستم احراز هویتی تبدیل کنند.

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های احراز هویت، احراز هویت از طریق شماره موبایل است. علاوه‌براین، از آن‌جایی که اکثر افراد جامعه مالک تلفن همراه هوشمند هستند، امکان ورود و عضویت در وب‌سایت‌های وردپرسی از طریق ارسال کد تایید (رمز یک‌بارمصرف) به شماره موبایل کاربر به افزایش تعداد کاربران و سهولت در فرایند ثبت‌نام و ورود کمک شایانی می‌کند. در واقع احراز هویت ساده و سریع کاربران در افزایش تعداد کاربران وب‌سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

یکی دیگر از مزایای قابلیت ثبت نام و ورود با شماره موبایل، افزایش امنیت وب‌سایت یا اپلیکیشن شماست. همچنین با این کار از عضویت ربات‌ها و حساب‌های کاربری جعلی هم جلوگیری می‌شود.

معرفی افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS)

خبر خوب برای صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی این است که می‌توانند از طریق دانلود و پیکربندی افزونه پنل پیامکی دیجیتس (DIGITS)، امکان ثبت نام و ورود سریع و آسان به وردپرس را برای کاربران فراهم کنند. این افزونه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و امکان ساده‌سازی فرایند ثبت نام را از طریق شماره موبایل برای کاربران فراهم می‌کند. بنابراین کاربران دیگر برای ثبت نام در سایت، نیازی به ایمیل نخواهند داشت.

علاوه‌براین، از آن‌جایی که به‌خاطر سپردن رمز ورود به یکی از مشکلات جدی کاربران دنیای فناوری به‌شمار می‌رود، امکان ثبت نام و ورود با رمز یک‌بارمصرفی که به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود، این مشکل کاربران را هم رفع می‌کند.

ویژگی‌های افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS)

افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس که به افزونه پیامکی دیجیتس (DIGITS) نیز معروف است، با مرورگرهای پراستفاده و کاربردی Edge، Chrome، Opera، Safari، Firefox، IE8، IE9، IE10 و IE11 به‌خوبی سازگاری دارد.

این افزونه همچنین از وردپرس، فروشگاه‌ساز ووکامرس (Woocommerce)، افزونه چندفروشندگی دکان (Dokan)، WC Vendors، WC MarketPlace، BuddyPress، Membership Pro، Ultimate Member، bbpress، Easy Digital Downloads، ویژوال کامپوزر، WPML، Bootstrap 3.x و Bootstrap 4.x به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

بازدید : 35 پنجشنبه 24 مهر 1399 زمان : 18:00

یکی از راه حل‌ها استفاده از وبسایت بیلدر‌هاست؛ ابزار‌هایی آماده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون حتی یک خط کد زدن وبسایت شخصی خود را ایجاد کنید. اما تقریبا همه‌ی وبسایت بیلدر‌های معروف مثل Wix هزینه‌های زیادی را متوجهتان خواهند کرد و از طرفی بابت محدودیت‌هایی که دارند اجازه نمی‌دهند آزادی عملی که انتظار دارید را در طراحی وبسایت خود داشته باشید.

در واقع باید گفت اگر قصد دارید وبسایتی داشته باشید که به دور از هرگونه محدودیت بتوانید با استفاده از آن وبسایت مد نظر خودتان را تولید کنید، ناچارید که اطلاعات خود در زمینه‌ی کد نویسی را بالا ببرید. در این مطلب قصد داریم به چگونگی ساخت یک وبسایت با استفاده از وردپرس و با حداقل مقدار کد زنی شما را آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

حرفه‌ای‌ها برای ساخت سایت چه کار می‌کنند؟

شاید برایتان جالب باشد که توسعه دهندگان حرفه‌ای وبسایت‌ها از چه روش‌هایی برای طراحی وبسایت خود استفاده می‌کنند. پیش از هرچیز باید بگوییم که همه‌ی حرفه‌ای‌های طراحی وبسایت تسلط کافی روی زبان علامت گذاری HTML و همچنین زبان طراحی CSS دارند. HTML و CSS دو عنصر جدا نشدنی از طراحی وبسایت هستند که سالهاست نقشی اساسی در طراحی وبسایت‌ها ایفا می‌کنند.

اما این روز‌ها تنها یادگیری و حتی تسلط روی این دو نمی‌تواند شما را به یک طراح وبسایت تبدیل کند. زبان‌های برنامه نویسی دیگر مثل جاوا اسکریپت و PHP هم هستند که تسلط روی آن‌ها بسیار زمان‌بر است به طوری که بسیاری از حرفه‌ای های جاوا اسکریپت و PHP بر این عقیده‌اند که چیز‌های زیادی در این زبان وجود دارد که هنوز خبری از آن‌ها ندارند.

این روز‌ها فریمورک‌های مختلفی به وجود آمده که با استفاده از آن‌ها می‌توان به توسعه‌ی فرانت‌اند (Front End) و بک‌اند (Back end) یک وبسایت پرداخت. برخی از این فریمورک‌ها به شما کمک می‌کنند که بتوانید به طراحی ظاهر وبسایت خود بپردازید (Front End) و بسیاری دیگر تا حدی برای بهبود وضعیت Backend کاربرد خواهند داشت.

در این مطلب به هیچ عنوان وارد جزئیات نخواهیم شد چرا که نمی‌توان تنها در یک مطلب این مسائل را آموزش داد. از طرفی بدون داشتن علم برنامه نویسی هرگز نمی‌توان در طراحی فرانت اند و بک اند یک وبسایت موفق بود. به همین دلیل به این مقدار معرفی قناعت می‌کنیم و در بخش بعد به معرفی وردپرس می‌پردازیم.

وردپرس چیست و چرا بیشتر وبسایت‌های دنیا از آن استفاده می&

بازدید : 219 دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 22:58

آموزش گوگل ادز یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای شرکت‌هایی می‌باشد که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهند. ما در این مقاله از سری آموزش گوگل ادز قصد داریم در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی که می‌توانید پیاده سازی کنید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. با ما در ادامه آموزش گوگل ادز همراه باشید.

پس از اینکه در زمینه افزونه‌های مکان که به گسترش شناخت کسب و کار شما از دید مخاطبین منجر می‌شود اطلاعاتی را در آموزش گوگل ادز در اختیار شما قرار دادیم، در این مرحله قصد داریم برخی از تنظیمات اختیاری که در دسترس شماست تا بتوانید حرکت رو به جلو را تجربه کنید در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ادامه بیشتر در زمینه تنظیمات پیشرفته‌ای که در گوگل ادز در اختیار شما می‌باشد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید واقع شود. فرصت برنامه ریزی را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تنظیمات پیشرفته در گوگل ادز عنوان کرد که می‌تواند به شما برای یک برنامه ریزی مدون و بر اساس ویژگی‌های مورد نظرتان کمک کند. در ابتدای تنظیمات پیشرفته آموزش تبلیغات گوگل ادز در این خصوص توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.


تنظیمات پیشرفته برای برنامه ریزی در آموزش گوگل ادز

برای اینکه در تنظیمات پیشرفته گوگل ادز بتوانید زمان مورد نظر را انتخاب کرده و بر این اساس فعالیت کنید، باید روی منوی کشویی انتخاب کرده و با انتخاب بازه زمانی مثلا جمعه تا دوشنبه را انتخاب کرده و سپس زمان دقیق را تنظیم کنید. این کار برای تبلیغاتی که بر تماس مبتنی شده اند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. برای اینکه بخواهید زمان تماس مشتری را انتخاب کنید در این قسمت می‌توانید انتخاب مورد نظر خود را داشته باشید و همچنین ساعت کاری کسب و کار خود را انتخاب خواهید.

کرد. بیشتر کسب و کار‌ها می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه را انتخاب کنند و یا در صورتی که در روز پنجشنبه نیمه وقت کار می‌کنند می‌توانند زمان مورد نظر خود را در پنجشنبه هر هفته تغییر دهند. همچنین شما می‌توانید مدت زمان نمایش تبلیغات خود را انتخاب کرده و بر اساس کسب و کار خود را آغاز نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قسمت از آموزش گوگل ادز می‌توانیم به کاربرد آن برای استفاده در برنامه‌های کسب و کاری مختلف اشاره کنیم. به این معنی که شما می‌توانید بازه زمانی نمایش تبلیغات خود در گوگل ادز را انتخاب کرده و بر این اساس برنامه ریزی بودجه بندی تبلیغات را انجام دهید.


تبلیغات پویا در گوگل ادز

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که تبلیغ گوگل ادز را به بهترین ابزار برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی تبدیل می‌کند، تبلیغات پویا در گوگل ادز می‌باشد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از گوگل ادز به سادگی یک تبلیغات مورد نیاز خود را نمایش دهید و برای تبلیغات خود بازه زمانی و مکانی محل نمایش را انتخاب کنید که با توجه به قوانین تبلیغاتی گوگل می‌تواند در مثمر به ثمر بودن بیشتر تبلیغات شما کمک کرده و همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

آموزش گوگل ادز را می‌توانیم یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در مقابل کسب و کار‌ها بدانیم که امروزه توجه بسیاری را به خود جذب کرده است و شما می‌توانید از این ابزار استفاده داشته باشید. شما پس از اینکه تنظیمات مربوط به تبلیغات پویا را در گوگل ادز انجام دادید می‌توانید با استفاده از دکمه‌های مربوط به ذخیره سازی و ادامه هزینه تبلیغات در گوگل خود را بسیار کم و یا به صورت رایگان در گوگل ادز اضافه کنید.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز سیستم تبلیغاتی در موتور جستجوی گوگل (SEM) است که به احتمال زیاد تا به حال نمونه‌های زیادی از تبلیغات گوگل ادزی را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کرده‌اید که با یک علامت Ad از بقیه نتایج جستجو متمایز شده‌اند.

تبلیغات تخفیفان در گوگل ادزتبلیغات تخفیفان در گوگل ادز

سوال دوم: چرا از گوگل ادز استفاده کنیم؟

به شکل‌های مختلف می‌توان به این سوال پاسخ داد اما شاید بهترین راه بررسی مزایای متعدد این نوع از تبلیغات باشد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • هزینه کمتر نسبت به روش‌هایی پرطرفدار مانند تبلیغات بنری
  • هدفمندی بسیار بالای تبلیغات
  • حضور در نتایج جستجوی گوگل به عنوان اولین نتیجه یا به صورت متمایز از سایر نتایج
  • جذب مخاطبینی که واقعا به دنبال خدمات شما هستند
  • اعتبار بیشتر در ذهن مخاطبین با رتبه بهتر در گوگل
  • کسب داده‌های دست اول و حقیقی در مورد تعداد جستجوی هر کلیدواژه در موضوعات مختلف

سوال سوم: گوگل ادز برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

با توجه به امکانات و مزایایی که این سرویس در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد همه کسب و کارهایی که می‌خواهند بخشی از مشتریانشان را از گوگل جذب کنند می‌توانند از گوگل ادز استفاده نمایند و گوگل ادز پاسخ مناسبی برای این نیاز آن‌ها خواهد بود.

سوال چهارم: چگونه در گوگل ادز ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در این سرویس بسیار ساده و راحت است به طوری که با ورود به صفحه‌ی گوگل ادز می‌توانید با اتصال حساب کاربری گوگل خود یک حساب در گوگل ادز هم داشته باشید.

با توجه به این که این سرویس هم مانند بسیاری از سرویس‎‌های گوگل از دسترس ایرانیان خارج شده، توصیه می‌شود اگر قصد پرداخت و استفاده از این سرویس را دارید از طریق نمایندگی‌های رسمی اقدام به ثبت نام کنید که تمامی مراحل را بدون ریسک و خطر از دست رفتن پولتان بتوانید طی نمایید که لیست نمایندگی‌های رسمی گوگل ادز در کشورهای مختلف را میتوانید از طریق صفحه همکاران گوگل بررسی کنید.

بازدید : 225 دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 12:57

تبلیغات و نقش آن در افزایش فالوور اینستاگرام

از جمله روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام را می‌توان تبلیغات در نظر گرفت. شما به وسیله این روش خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به میزان زیادی پیش ببرید. در ادامه به توضیح در رابطه با انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام

این نوع تبلیغات را می‌توان یکی از انواع تبلیغات مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست که میزان تأثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغی در این شبکه اجتماعی دارد. از آنجایی که این نوع از تبلیغات را خود اینستاگرام انجام می‌دهند می‌توان گفت استفاده و جذب مخاطب از این روش بسیار ساده خواهد بود. شما در این روش تبلیغات حتی می‌توانید مشخص کنید که محتوای شما را چه دسته از افرادی ببینند.

چه بازه سنی از افراد این تبلیغات را ببینند. شما در این روش خواهید توانست نحوه پرداخت را نیز خود انتخاب نمائید. شما به وسیله دسترسی ( Reach) مشخص می‌کنید که چه تعداد از افراد تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند. همچنین به وسیله درگیری ( Engagement) خواهید توانست بدانید که چه تعداد از افراد با تبلیغ شما درگیر شده‌اند. و همچنین به وسیله بازدید ( View) خواهید توانست بدانید که تبلیغ شما توسط کاربران در زمان نمایش چند بار نمایش داده شده است.

تبلیغات در پیج‌های با بازدید بالا

شاید دیده باشید که صفحات پر بازدید در اینستاگرام عموماً در بین پست‌های خود دیگر صفحات را تبلیغ می‌کنند؛ این روش تبلیغاتی نیز یکی از روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است؛ دلیل آن را هم می‌توان دیده شدن به میزان زیاد تبلیغ شما است. تبلیغات در صفحات پر بازدید به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

انواع تبلیغات در صفحات پر بازدید

همان طور که گفته شد در این روش تبلیغات ما به شکل‌های مختلفی اقدام به انجام تبلیغات می‌پردازیم.

تبلیغات بازدیدی: در این روش شما تنها هزینه تعداد نمایش تبلیغ خود را پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات ساعتی: در این روش شما هزینه تبلیغات را بر اساس میزان ساعت به نمایش گذاشته شدن تبلیغ خود در صفحه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات در استوری: در روش تبلیغات استوری شما خواهید توانست برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به درستی برنامه ریزی نمائید.

سومین روش: استفاده از اینفلوئنسرها

در اینستاگرام به افرادی که قابلیت جریان سازی دارند اینفلوئنسر گفته می‌شود؛ منظور افرادی هستند که توانایی آن را دارند که روی دیگر افراد تأثیر بگذارند. از ویژگی‌های این افراد می‌توان به تعداد لایک بالای عکس‌ها و همچنین دریافت تعداد زیادی کامنت اشاره کرد. به دلیل داشتن تعداد دنبال کننده زیاد این روش تبلیغات را می‌توان یکی از مناسب‌ترین برنامه‌ها برای خرید فالوور ایرانی در نظر گرفت. از همین رو پیشنهاد می‌شود اگر برند بزرگی دارید و خواهان افزایش تعداد فالوورهای خود در حجم بالا هستید حتماً این روش را امتحان نمائید.

چهارمین روش: برگزاری مسابقات

همان طور که گفته شد این فضا برای سرگرمی و ایجاد حس خوب در دیگران ایجاد شده است، افراد و مدیران خلاق به خوبی می‌دانند که به چه روشی می‌توانند از این فضا برای دریافت بازخورد استفاده کنند. برگزاری مسابقات در این شبکه اجتماعی یکی از مناسب‌ترین و جذاب‌ترین راه حل‌ها برای درگیر کردن مخاطبان است. این برگزاری مسابقات علاوه بر افزایش تعداد فالوور می‌تواند به معروف شدن پیج شما کمک شایانی نماید. در حالت کلی می‌توان گفت که برگزاری مسابقه دارای سه مرحله است که در ادامه به توضیح هر یک از این سه مرحله خواهیم پرداخت.

اولین مرحله: برنامه ریزی را انجام دهید

قبل از به اجرا در آوردن مسابقه باید به خوبی بدانید که هدف شما از برگزاری این مسابقه چیست و چرا این مسابقه را برگزار کرده‌اید. شاید به دنبال روشی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید، یا بخواهید به تازگی برند خود را در بین عموم افراد معرفی نمائید، هر هدفی که داشته باشید باید به خوبی قبل از به اجرا گذاشته شدن آن اطلاع دقیقی داشته باشید. نکته مهم آن است که سعی کنید این مسابقات را تا حد ممکن ساده برگزار نمائید تا تمام کاربران و مخاطبان شما توانایی شرکت کردن در آن را داشته باشند.

همچنین باید توجه کافی به هدایایی که انتخاب می‌کنید داشته باشید که مورد علاقه عموم کاربران شما باشد. به نوعی می‌توان گفت شما باید این قابلیت را داشته باشید که مسابقه خود را به صورت ویروسی در بین کاربران انتشار دهید. منظور از ویروسی آن است که حتماً کاربران مجاب شوند که مسابقه شما را به دوستان و دیگر افراد پیشنهاد دهند.

دومین مرحله: اول تبلیغات بعد از آن اجرا کردن مسابقه

بعد از برنامه ریزی برای مسابقه و طرح مسابقه نوبت به تبلیغات می‌رسد شما باید به خوبی کاربران و جامعه هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید؛ این مورد به شما کمک خواهد کرد که در زمان کمتری بتوانید برنامه خرید فالوور خارجی خود را پیش ببرید. به نوعی باید به وسیله این روش سعی کنید که کاربران هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید.

سومین مرحله: نتایج را بررسی کنید

پس از به اجرا گذاشته شدن مسابقه نوبت آن خواهد رسید که بتوانید پس از بررسی دقیق برندگان مسابقه را انتخاب و هدایای مورد نظر را به آن‌ها اهدا نمائید. خوش قول بودن و دادن هدایا در زمان مقرر شده می‌تواند تأثیر زیادی روی فالوورهای شما بگذارد. گفتنی است که هیچ چیز مانند بد قولی نخواهد توانست اعتبار و ارزش شما را در نزد مخاطبان کاهش دهد.

پنجمین روش: از کاربران بخواهید تا انجام دهند

در این روش شما باید با نوشتن جملاتی کاربران را مجاب به انجام عمل نمائید. شاید در هنگام مراجعه به وب سایت‌ها و برخی صفحات با جملاتی از قبیل همین حالا خرید کنید، همین حالا به عضویت صفحه ایکس بپیوندید برخورد کرده باشید. شما با استفاده از این روش خواهید توانست کاربران خود را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت نمائید. در این روش مهم آن است که متن به شکلی نوشته شود که کاربران مجاب به انجام آن عمل شوند. نکته مهم در این روش آن است که نباید از خاطر ببرید که کاربران شما به هیچ عنوان افراد ساده و مطیع شما نیستند که هر کاری از آن‌ها خواستید انجام دهند.

روش ششم: از ربات‌ها استفاده نمائید

با استفاده از ربات‌ها شما این امکان را خواهید داشت که به فالوو کردن و آنفالوو کردن افراد بپردازید. به نوعی می‌توان گفت که صفحه شما به هر میزانی هم که قوی و خوب باشد به تنهایی نخواهید توانست برای خود فالوور جذب نمائید. این ربات‌ها این قابلیت را دارند که به جای شما در صفحات دیگران کامنت بگذارند و همچنین افراد را دنبال کنند. استفاده از این روش در طولانی مدت باعث خواهد شد که به میزان زیادی افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.

جمع بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت فالوور بند به بررسی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم گفتیم که روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از روش‌های معرفی شده در این مقاله اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام نمائید. از اینکه در مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

فیلم را داخل آپارت ببینید: https://www.aparat.com/v/lsQ۵f

بازدید : 289 دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 16:19

این ۵ راهکار کاربردی به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ هزینه به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود برسید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا اکثر کسب و کارهای آنلاین این روزها سعی می‌کنند تا با حضور در شبکه‌های اجتماعی کاربران بیشتری را جذب بیزینس خود کنند. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی میان کاربران است که با قابلیت‌های متنوعی دارد که توانسته است به بستری مناسب برای کسب درآمد تبدیل شود. در این مقاله از دیجی ممبر به شما می‌گوییم با چه راهکارهایی به افزایش فالوور اینستاگرام برسید.


استراتژی‌هایی برای افزایش تعداد فالوورها

اگر یکی از کاربران فعال اینستاگرامی باشید حتما تاکنون با تعداد زیادی از پیج‌های بیزینسی در این شبکه روبه‌رو شده‌اید. کسب و کارهای امروزی سعی دارند تا با به کارگیری شیوه‌هایی نوین، سود و فروش بیشتری را برای کسب و کار خود رقم بزنند. به همین‌خاطر افراد سعی دارند تا با شیوه‌هایی کارساز تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

چرا که اصلی‌ترین فاکتور لازم برای فعالیت در اینستاگرام داشتن یک پیج پربازدید و با تعامل بالا است. سوالی که اکثر کاربران اینستاگرامی می‌پرسند این است که چگونه می‌توانند به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود برسند؟در این مقاله از دیجی ممبر به این سوال شما پاسخ می‌دهیم.


۱. حضوری مستمر و فعال داشته باشید

اگر می‌خواهید از طریق اینستاگرام خود به درآمد برسید باید حضوری مستمر و هدفمند در آن داشته باشید. فراموش نکنید که کاربران در اینستاگرام دائما در حال مشاهده برند و تبلیغات متفاوت هستند؛ بنابراین اگر حضور شما در این شبکه کم‌رنگ باشد به احتمال زیاد فراموش می‌شوید. برای اینکه همیشه در حافظه مخاطب تازه بمانید، باید فعالیتی منظم و مرتبط با اهداف پیج خود داشته باشید. افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام تا حدود زیادی به کیفیت حضور شما در این پلتفرم بستگی دارد.


۲. منحصربه‌فرد باشید و جذاب باشید

یکی از موارد دیگری که به افزایش فالوورهای یک صفحه کمک زیادی می‌کند، نظم و نمای ظاهری پیج است. اینستاگرام ویترین فروشگاه شما نیست! پس نمی‌توانید محصولاتتان را بدون هیچ استراتژی مناسبی در آن بریزید و انتظار فروش داشته باشید. برای بهبود کلاس کاری و جلب نظر کاربر بهتر است به فکر طراحی لی‌اوت برای صفحه خود باشید؛ در این‌صورت یک صفحه خاص و مختص به برند خود خواهید داشت که می‌تواند نظر و اعتماد هر مخاطبی را به خود جذب کند.


۳. از هشتگ‌ها درست و اصولی استفاده کنید

یکی از مواردی که به افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام و دیده شدن فعالیت شما در این شبکه کمک زیادی می‌کند استفاده صحیح از هشتگ است. سعی کنید برای هر پست خود متناسب با هدف و محتوای آن پست و در راستای فعالیت پیج از هشتگ‌هایی مناسب استفاده کنید. از زمانی که اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ‌ها را به این پلتفرم اضافه کرد، فرصت ایده‌آلی برای بیزینس‌ها فراهم شد تا به کمک آن بیشتر دیده شوند.


۴. یک اکانت بیزینسی بسازید

همان‌قدر که اینستاگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است، اگر اکانت خود را به اکانت بیزینسی تغییر دهید امکانات بیشتر و کاربردی‌تری نیز برای مدیریت پیج به شما داده می‌شود. یکی از مزیت‌های اکانت‌های بیزینسی این است که می‎‌توانید رفتار و فعالیت کاربران خود را زیر نظر داشته و متناسب با آن‌ها فعالیت کنید. در واقع با این قابلیت، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به روند افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام کمک شایانی می‌کند.


۵. با ترندهای روز همگام باشید

یکی از مواردی که در اینستاگرام به دیده شدن بیش از پیش شما کمک می‌کند، باخبر بودن از اخبار و ترندهای روز دنیا است. می‌توانید پست‌هایی مرتبط با آن‌ها در صفحه خود منتشر کنید و از طریق هشتگ گذاری متناسب، افراد را به پیج خود هدایت کنید؛ می‌توان گفت این یک راه مناسب برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام به شمار می‌رود. البته موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که زیاد از موضوع فعالیت و اهدف پیج خود دور نشوید؛ عکس العمل نشان دادن به هر موضوعی هم می‌تواند سبب خسته شدن کاربر شود.


فالوور ارزان و واقعی بخرید

۵ راهکاری که در قسمت قبل ذکر شد همگی در دراز مدت به شما کمک می‌کنند تا تعداد فالوورها و تعامل پیج خود را افزایش دهید. اما اگر به دنبال یک راه آسان‌تر هستید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به نتیجه برساند، می‌توانید از سایت معتبر دیجی ممبر فالوور بخرید. فالوورهای واقعی افرادی هستند که با دیدن پست‌ها و خدمات شما می‌توانند به مشتریان بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند و حتی خدمات شما را به دیگران نیز معرفی کنند. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که تنها خرید فالوور واقعی کافی نیست و شما باید استراتژی‌های دیگری را نیز برای افزایش فالوورهای خود پیش بگیرید.


فالوور فیک بخریم یا نه؟

سوالی که اکثر صاحبان مشاغل می‌پرسند این است که آیا خرید فالوور ارزان و فیک به درد کسب و کارشان می‌خورد؟ فراموش نکنید که فالوورهای غیرواقعی تنها عدد دنبال‌کننده‌های شما را افزایش می‌دهند و هیچ تاثیری در میزان لایک‌ها و بازید پست‌های شما نخواهند داشت. بنابراین بهتر است تا حد امکان از خرید فالوور فیک خودداری کنید؛ چرا که اگر تفاوت میان فالوورها و لایک‌هایتان قابل ملاحظه باشد، کاربران متوجه فیک بودن آن‌ها شده و دیگر به شما به عنوان یک کسب و کار اعتماد نمی‌کنند.


منبع : https://www.digi-members.com/buy-cheap-followers/

بازدید : 275 شنبه 27 ارديبهشت 1399 زمان : 12:12

سن نشانگر مرز بین جوانان بی پروا و مردهای سن بالای آرام است. بنابراین، استایل آنها را باید با انتخاب عطر مناسب آقایان و بوی عالی که با قدم زدنشان سرها چرخانده می شود، ساخت .
ادکلن ها و ادو توالت های موجود در این راهنما با توجه به مردان سالخورده و با آگاهی از سبکشان انتخاب شدند. بسیاری از آنها مرکبات را در نتهای برتر پایین می آورند و به نتهای پایه چوبی و مشکی تکیه می دهند. بسیاری از ویسکی ، تنباکو و چرم را بهم زده اند. در کل انتخاب عطر شخصی هست.

قبل از اینکه لیست منتخب بهترین عطرهای مردانه را اینجا وارد کنیم لازم است انواع عطر و دسته ادکلن را در براساس گروهشان بررسی کنیم.

پرفیوم ، ادو توایلت و ادوکلن .

تفاوت بین آنها درصد ترکیب اصلی آنها است.

*پرفیوم
پرفیوم به دلیل داشتن بیش از بیست درصد عطر خالص مطرح است. ماندگاری آن تا ۲۴ساعت ممکن است به طول بیانجامد.
**
ادوتویلیت
ترکیب کمتری از عطر خالص دارد. این ترکیب معمولاً بین پنج تا پانزده درصد است. EDT می تواند چند ساعت ماندگار باشد.

*ادو ادکلن
ادکلن رایحه مردانه است و شامل دو تا چهار عطر خالص است

۱/ جورجیو آرمانی جیو اکوا
جورجیو آرمانی اکوا به طور معمول به عنوان عطری سبک و تازه توصیف می شود که ممکن است برای بعضی از افراد مسن بسیار مناسب باشد. به خصوص جیو را به عنوان یک عطر تابستانی در فضای باز می بینم در تعطیلات ساحلی . البته این همتای مرد با زنان کلاسیک Acqua Di Gio است که یکی از پرفروش ترین عطرهای جهان است.

نت های برتر: گل یاس ، رزماری و “نت های هسپریدی” که روغن هستند
از پوست مرکبات استخراج شده و به خاطر طراوت و لطافت آنها شناخته شده است. نمونه های آن از ترنج ، گریپ فروت و شکوفه نارنجی تونسی است.

نت های میانی: میوه های خرمالو و یادداشت های دریایی
نت های پایه: سدر ، پاتچولی ، مشک سفید و گل رز

۲/ کرید گرین آیریش Green Irish Tweed by Creed

کرید یک خانه طراحی جذاب است که ادعاهای بسیار وحشی را مطرح کرده است ، از جمله اینکه نشان می دهد ادکلن های آن مورد حمایت وینستون چرچیل و همچنین خاندان کندی بوده است . اگر واقعی باشد این نکته ای چشمگیر خواهد بود ، اما طبق گفته اکثر سایت ها اولین عطر Creed در سال ۱۹۷۵ منتشر شد! فارغ از این ، کرید از سال ۱۷۰۰ به طریقی و به شکلی دیگر در صحنه مد حضور داشته است و رایحه امضای ، Green Irish Tweed ، چیزی شبیه به عطرهای مردانه Rolls Royce است.
گران است !! اما ارزشش را دارد !!

نت های برتر: لیمو ، لاله
نکات میانه: عنبیه ، برگ بنفشه
نت های پایه: چوب صندل میسور ، کهربا

۳/ دولچه گابانا لایت بلو

دولچه گابانا لایت بلو در سال ۲۰۱۱ وارد بازار عطر شد. این عطر برای زنان در نظر گرفته شده بود .سپس نسخه ای را برای آقایان منتشر کرد ، Light Blue pour Homme دقیقاً همین است رایحه ای که مرکبات و گلهای روشن برای پرتقالهای تلخ ، درخت عرعر و بلوط را از بین می برد که عطر مناسب آقایان است.

نت های برتر دولچه گابانا لایت بلو: نارنگی سیسیل ، “پوست گریپ فروت منجمد” ، ترنج ، درخت عرعر
نتهای میانی : رزماری ، فلفل سیچوان ، گلاب
نتهای های پایه: چوب مشک و بلوط

منبع: فروشگاه آف کالا

بازدید : 520 شنبه 28 دی 1398 زمان : 15:03

تفکر خلاق در کودکان

اکثر شما می دانید خلاقیتهای شگفت‌انگیز در نقاشیها و بازیهای کودکان آشکار می شود.

آشکار شدن خلاقیت با طرز بیان

اما من می خواهم یک نشانه دیگر از یک کودک خلاق به شما بگویم. سخن گفتن و طرز بیان یک کودک. آری یک نشانه دیگر از یک کودک خلاق نحوه صحبت کردن و بیان کودک می باشد.

خیلی از کودکان به یک شکل درخواست هایشان را از والدین و بزرگترها ثبت می نمایند. در این بین تعداد کمی از کودکان هستند که نحوه درخواست شان از بزرگترها به گونه دیگری است.

این مطلب را من به تازگی در برخورد با یک پسر بسیار باهوش متوجه شدم. وقتی شیوه درخواست او از بزرگترها خصوصا پدر و مادرش را تحلیل کردم و با سایر کودکان یک مقایسه سطحی انجام دادم متوجه این قضیه شدم.

درخواست غیرمستقیم یک نشانه خلاقیت

به عنوان مثال یکی از رفتارهای کلامی او را برایتان ذکر می کنم. این پسر باهوش به پدرش و یا مادرش به صورت مستقیم نمی گوید: من این اسباب بازی را می خواهم. به جای درخواست مستقیم شروع می کند به توضیحات در خصوص اسباب بازی مورد علاقه اش. بابا جان ببین این چقد خوشگله از بقیه شون بهتره شاید بزرگتر نباشه اما بهترینه.

این ها جملاتی است که از زبان یک کودک باهوش هنگام عبور از کنار ویترین یک مغازه بزرگ اسباب بازی فروشی بیرون آمده است. در صورتی که آنها اصلا به قصد خرید اسباب بازی به بازار نرفته اند. اما همین جملات برای قانع کردن پدر برای خرید اسباب بازی موردنظرش کافی بود.

در عین حال تعداد زیادی از کودکان را در همان موقعیت عبور از کنار اسباب بازی دیده ام با عکس العمل متفاوت. عکس العمل آنها گریه و زاری برای خرید الا و بلا همین اسباب بازی.

این همان تفکر خلاق در کودکان است که در ابتدای مقاله به ذاتی بودن آن اشاره شد. تفکر خلاق در کودکان ذاتی است و در این مثال به شکل یک کلام زیبا از زبان کودک بیرون آمد. مثال فوق خود می تواند دلیلی باشد بر اینکه تفکر خلاق در کودکان ذاتی است.

تفکر خلاق در کودکان در هر رفتاری

اما هدف من از بیان این مطلب این بود که تفکر خلاق در کودکان ممکن است در هر رفتاری از آنان آشکار شود. به نظر من محیط خانواده و اطراف در این رفتار تاثیر بسیار زیادی دارد. ممکن است یک کودک تفکر خلاق خود را در کلامش به شما بگویید. کودک دیگر در نقاشی و بازیهای خود به شما بگوید که تفکر خلاقی دارد.

شاید بیشترین جایی که تفکر خلاق در کودکان آشکار می شود بازی یا نقاشی آنان باشد. اکثر بزرگترها هم در این موارد به دنبال کشف تفکر خلاق کودک خود هستند. اما در سایر رفتارها هم می توان به دنبال کشف نفکر خلاق در کودکان بود. گرچه ممکن است این رفتارها جزئی باشند. بنابراین یکی از راه های کشف و آشکار کردن تفکر خلاق در کودکان توجه به همه رفتارهای او می باشد.

تعریف خلاقیت چیست؟ چگونه یک کودک خلاق پرورش دهیم؟

تفکر خلاق در کودکان

شاید ساده‌ترین تعریفی که بتوان از خلاقیت داشت عبارت است از: ” خلاقیت عبارت است از اینکه فردی فکری نو و متفاوت ارائه دهد.”

خلاقیت را به معنای توانایی ترکیب اندیشه‌ها و نظرات در یک روش منحصر به فرد با ایجاد پیوستگی بین آنان بیان می‌کند.

خلاقیت در زندگی روزمره دارای اهمیت بوده و منحصر به آثار بزرگ هنری یا اختراعات نیست.

خلاقیت توانایی شکل دادن به ترکیب تازه‌ای از نظرات یا ایده‌ها برای رسیدن به یک نیاز یا تحقیق و یک هدف است

وتفکر خلاق، تفکری است که منجر به نتایج تازه می‌شود.

خلاقیت یعنی برقراری ارتباط برای نخستین بار بین آن چیزهایی که قبلاارتباطی به هم نداشت. با تکیه بر هوش و تخیل که در همه سنین دیده می‌شود. البته تیزهوشی را با خلاقیت نباید اشتباه گرفت و اشتباه دیگر مترادف دانستن خلاقیت با رفتارهای نادرست، عجیب و حتی مخرب است.

بنابراین رفتار خلاقانه در بین افراد با هوش بیشتر مشاهده می‌شود.

خلاقیت به طور طبیعی شکوفا نمی‌شود. بلکه مانند توانایی‌های دیگر نیازمند تشویق و راهنمایی است.

خلاقیت عبارت است از حل مسئله به نحوی که ماهیتی بدیع و نو داشته باشد.

خلاقیت مهارتی است که می‌تواند اطلاعات پراکنده را به هم پیوند دهد عوامل جدید اطلاعاتی را در شکل تازه‌ای ترکیب کند و تجارب گذشته را با اطلاعات جدید برای ایجاد پاسخ‌های منحصر به فرد و غیرمتعارف مرتبط می‌سازد.

تعریف خلاقیت برمبنای فرآیند تفکر واگرا شامل موارد زیر است:

  1. کنار گذاشتن ایده های کهنه
  2. ایجاد ارتباط های تازه
  3. گسترش مرزهای دانش
  4. پرداختن به ایده های جالب
  5. خلاقیت در کودکان

برخی از رفتارهایی که تفکر خلاق در کودکان را آشکار می کند:

در نقاشی و رنگ‌آمیزی خلاقانه‌شان

انشاها و زبان‌های رمزی عجیب‌و‌غریب

نحوه بازی کردن شان

افراد و محیط هایی که در کشف و آشکار نمودن تفکر خلاق در کودکان تاثیر بسیار زیادی دارند:

تفکر خلاق در کودکان

مدارس در کشف و شکوفایی تفکر خلاق در کودکان نقش خیلی مهمی ایفا می کنند.

وظایف والدین و مدرسین و مسولین مدارس در خصوص تفکر خلاق در کودکان چیست؟

آنها باید در جهت بهبود قدرت بیان کودکان بکوشند، شیوه‌ی حل مشکلات را به آنها بیاموزند و توانایی‌های هنری‌شان را پرورش بدهند.

مدارس و مهدکودک‌ها، بیشتر به تأمین امنیت و سلامت کودکان و نیز تدریس مهارت‌های شناختی مانند اَشکال، رنگ‌ها، آموزش رفتار اجتماعی، سوادآموزی و مهارت‌های عددی می‌پردازند. وقتی بیشترِ زمانِ مدرسه به آموزش چنین مهارت‌‌هایی اختصاص داده شود، دیگر برای کمک به شکوفایی تفکر خلاق در کودکان زمان چندانی نمی‌ماند. درحالی‌که کمک به پرورش خلاقیت در کودکان، اشتیاق آنها برای یادگیری را بالا می‌برد و توسعه‌ی فکری را هم پشتیبانی می‌کند.

بر مبنای تفکر خلاق در کودکان آنها را به ۳ دسته کلی تقسیم می نماییم:

  1. کودکانی که تفکر خلاق در آنان فعال نیست
  2. کودکانی که تفکر خلاق در آنان کشف و آشکار شده است.
  3. کودکانی که تفکر خلاق در هم کشف شده است و هم فعال است. در این کودکان باید تفکر خلاق را رشد و ارتقا دهیم

۱- کودکانی که تفکر خلاق در آنان فعال نیست.

زمانی که کودک را به تفکر واگرا تشویق می‌کنیم، در واقع انگیزه‌ و اشتیاق کودک را برای یادگیری عمیق بالا برده‌ایم.

تشویق به تولید ایده‌های جدید، توانایی تفکر خلاق در کودکان را افزایش می‌دهد.

بعضی احساسات و آرزوها در میان همه‌ی افراد مشترک‌اند.

اما بعضی از آرزوها و ایده‌ها تنها مخصوص خود او هستند.

دوستانش همیشه نمی‌خواهند بازی دلخواه او را انجام بدهند.

می‌تواند برخی کارها را همین الان و برخی را در آینده انجام بدهد.

یک ایده‌، گاهی ممکن است معرکه باشد و گاهی هم ممکن است اصلا خوب نباشد (مثلا آواز خواندن به‌طورکلی ایده‌ی خوبی است اما در زمان خواب عصر اعصاب‌خُردکن است!)

کودکان را در شرایط پرتحرک و پرنشاط و پر از جنب و جوش قرار دهید

کودکان کم‌کم یاد می‌گیرند با استفاده از بدن‌شان، احساسات و حرکات را نمایش بدهند. کودکان نوپا عاشق این هستند که مثل خرگوش بالاو‌پایین بپرند. بچه‌های بزرگ‌تر ممکن است دوست داشته باشند ادای لاک‌پشت، سنجاقک یا فیل را دربیاورند. از کودکان بخواهید تلاش کنند تنها با بدن خود احساس خاصی مانند احساس خوشحالی، عصبانیت یا هیجان‌زدگی را نشان بدهند.

بازیهای تجسم ذهنی را آموزش دهید

به طور کلی بسیار از بازیها تفکر خلاق را در کودکان شکوفا می کنند.

بازی «تجسم کن …» خلاقیت کودک را پرواز می‌دهد.

این بازی به بازیابی اطلاعات، مرور خاطرات، مقایسه، ایده‌پردازی و ایجاد ارتباط بین اطلاعاتِ از هم گسیخته احتیاج دارد. بعد از ارائه‌ی توضیحاتی مختصر، به کودک اجازه بدهید خودش سناریوهای خیالی متفاوتی بسازد. بگذارید خیالات او پروبال بگیرند. حتی می‌توانید از کودک بخواهید تجسم کند به موجودی تبدیل شده است. چه موجودی را انتخاب می‌کند؟ در قالب این موجود، روز خود را چگونه می‌گذراند؟

بازی دیگر، بازی «انتخاب» است.

این بازی به کودک کمک می‌کند که خود را بهتر بشناسد و متوجه شود ترجیحاتش چه هستند و در مواقع خاص چه عکس‌العمل‌هایی نشان می‌دهد. مثلا از او بپرسید اگر این سه معلم را داشتی و مجبور بودی یکی را پس بدهی، کدام را پس می‌دادی؟ چرا؟ با دو معلم دیگر چه می‌کردی؟ از دست این دو معلم در کنار هم کار خاصی بر می‌آید؟ چه‌کاری؟

بازی «کاربردها» و بروز افکار

بازی «کاربردها» باعث می‌شود کودکان با استفاده از خلاقیت‌شان به کاربردهای جدیدی برای ابزارها فکر کنند.

می‌توانید تعدادی وسیله‌ی بی‌ربط به کودک بدهید.

از او بخواهید با ترکیب آنها وسیله‌ای کاربردی بسازد.

یا یک وسیله به او بدهید و از او بخواهید کاربرد جدیدی برای آن پیدا کند.

مثلا به تعدادی بچه‌ی شش‌ساله تعدادی کراوات داده شد.

تعدادی از بچه‌ها از این کروات‌ها به‌عنوان کمربند پرواز استفاده کردند.

برخی هم تجسم کردند که این کراوات‌ها مارهایی هستند که روی زمین می‌خزند.

به کودکان فرصت بروز خلاقیت بدهید و بعد گوشه‌ای بنشینید و از افکارشان لذت ببرید.

آن‌ها نقاشی می‌کنند، داستان می‌نویسند، نقش بازی می‌کنند، یک قطعه موسیقی می‌سازند، کاردستی درست می‌کنند، مسئله حل می‌کنند و….

کودکان برای ارائه

بازدید : 561 شنبه 1 تير 1398 زمان : 10:02

آیا عدم این تحقیقات میتواند منجر به داشتن فرزندانی مریض شود؟

در کشور ما رسم بر این است که قبل از ازدواج، بصورتی فرمالیته هم که شده، خانواده های عروس و داماد در مورد دختر و پسر خانواده مقابل تحقیق کنند. محل کار، درب و همسایه، فک و فامیل و هر کسی که مرجع و گواهی بر صحت و سلامت اخلاق و رفتار زوج باشند مورد پرس و جو قرار می گیرند. حال چقدر پاسخ های داده شده درست و بجا هستند خود جای بسی بحث و گفتگو دارد.

اما چند نکته شایان توجه وجود دارد که باید به آن پرداخته شود:
– اولا در امر تحقیق چه اساس و ضابطه ای را خانواده و اقوام دختر و پسر مورد استفاده قرار می دهند؟
آیا واقعا می دانند چه سوالاتی را باید بپرسند و چه سوالاتی را نباید بپرسند؟
آیا به نحوه پرسیدن سوالات آشنایی دارند و میدانند که لحن مطرح کننده سوال در نوع پاسخ موثر است و میتواند به پاسخ غلط منتهی شود؟
آیا می دانند چگونه محبت بیجا و خصومت بی دلیل را در پاسخ دیگران تشخیص داده تا خود مرتکب دهن بینی و حق را نا حق کردن نشوند؟
آیا قادرند با سوالات مطرح شده تصویری مفهوم و مشخص از سلامت اخلاق و رفتار دختر و پسر خانواده مقابل استنتاج کنند؟

– دوما در کنار اصول و ضوابط صحیح نحوه تحقیق، آیا کاربرد تحقیق انجام شده براستی گویای سلامت عروس و داماد است؟
آیا واقعا تاریخچه تمامی دختران و پسران و زنان و مردان تحقیق شده ای که موفق به ازدواج شده اند نشانگر این بوده که افرادی سالم و خوش خلق بوده اند؟
آیا این امکان وجود ندارد که عروس و داماد آینده و حتی خانواده های آنان عمدی و سهوی بسیاری از مسائل مهم را وارونه و یا اغراق آمیز جلوه داده و یا کلا پنهان کرده باشند؟
آیا تحقیقات مرسوم توانایی نمایان کردن عیب های غیر قابل اغماض و چشم پوشی را دارند؟
آیا تحقیقات اینگونه میتوانند به کُنه خصائص خوب و بد عروس و داماد رسیده و آنها را آشکار کنند؟

مسلما نه.

در واقعیت امر، تحقیقات مرسومِ قبل از عروسی آنقدر غیر کاربردی و بی معنی اند که جز عملی فرمالیته هیچ جنبه مفید دیگری در موفقیت یک ازدواج ندارند. چه هزاران هزار نمونه مرد و زنی که در تحقیقاتِ محل کار و همسایه و دانشگاه تحصیلی، افرادی سالم و خوش خلق معرفی شده اند اما از اخلاق خوش کوچکترین بهره و شعوری نبرده اند. چه هزاران هزار بیماران شخصیتی ای که توانسته اند با ظاهری پیچیده، اجتماعی که از دور به آنها مینگریسته را فریب دهند و عصبی بودن خود را کاملا پنهان سازند. این افراد همان هرزه زبان های فحاش و بی مبالاتند که ادب و نزاکتی بی مثال در اجتماع بیرون دارند. این افراد تهمت زن و دهن بینند.

این افراد دست زدن و شکستن دارند و با همسر آنچه که رعایت نمیکنند حیا و حرمتی واقعی و بدون قید و شرط است. این افراد تمام آنچه هستند که میگویند نیستند و بالعکس. اما اجتماع آنها از این خصوصیات زشتشان بی خبر است. اجتماع، این افراد را افرادی مقید، محترم و فداکار می بیند که برای محبت همواره دستی پیش و برای حرمت و حیا زبانی شیرین و دلپسب دارند.
اما بحث این مقاله بسیار مهمتر از پرداختن به رسمی بی معنی و ناکاراست. سخن این مقاله پرداختن به اصلاح نسلی بدون مرض های روحی و روانی و ناکامی ناشی از آن در آینده است که بتواند خود بوجود آورنده نسلهایی سالم، پویا و کوشا باشد. هدف این مقاله بررسی و استفاده ای دوباره از رسمی قدیمی اما متداول است.

در زمان های قدیم و حتی اکنون در خانواده های مدرن و امروزی، وقتی پسری رفتاری نامتعارف و عصبی داشته باشد بسوی زن گرفتن سوق داده می شود. زنش میدادند و می دهند چون باور داشتند که با رفتن بسر زندگی خود اصلاح می شود. در مورد دخترها هم وضع بهتر از این نبود. دختر را شوهر می دادند و خیالشان راحت بود که دیگر شوهر دارد و شوهرش هرطور لازم بداند رفتار خواهد کرد. طبیعتا، آن پسر بیمار نه تنها بهتر نمی شد که بلا و ستمی می شد بجان دختری بدبخت و بیچاره که تا عمر داشت می باید تحت ظلم و ستم و رفتار روانی آن پسر میسوخت و می ساخت. دختر بیمار نیز مصیبتی یکسان با پسر بیمار بود در زندگی شوهری که در کنار کار و معاش بیرون می باید زحمت هزار مرض و معلولیت جسمی و ذهنی همسر را بدوش می کشید.

اما این انتهای این داستان غم انگیز و مأیوس کننده نیست. از آن مردان و زنان بیمار، فرزندانی متولد شدند و می شوند که اگر ژن فعال بیماری را در خود ندارند ژن خفته آنرا دارند و به نسلهای بعدی انتقال می دهند. این ژنها چه در حالت خفته و چه بیمار خود مسبب بیماری های:
– افسردگی مزمن و افسردگی بعد از زایمان
– دوقطبی
– اسکیزوفرنی (جنون)
– اختلالات شخصیتی نُه-گانه حاد
بیش فعالی و ستیزه جویی بیمارگونه کودک تا ایام بلوغ و بعد از آن
– تیک های عصبی و اوتیزم
– و بیماری های روحی جنسی

می باشند.
پس بجاست که هر دختر و پسری که قصد ازدواج دارد و هر خانواده ای که فرزند دلبندشان را بسوی ازدواج سوق می دهند، اولا با پزشکان متخصص بیماری های روحی و روانی و عقب ماندگی ژنتیکی مشورتی در مورد ژنهای خانوادگی خود داشته باشند تا آگاهانه و عمدی بتولد فرزندی مریض مبادرت نکنند. ثانیا در اطرافیان و اقوام طرف مقابل با شناخت کافی این اطمینان را حاصل کنند که ژن بیماری در طرف مقابل موجود نبوده و احتمال داشتن فرزندی مریض را بوجود نمی آورد.
بزرگترین ثروت یک اجتماع داشتن شهروندانی سالم از نظر جسمی و روحی است. بیایید بزرگترین ثروت خود را آنطور که شایسته و صحیح است حراست و حفاظت کنیم و در توسعه و بازپروری آن بکوشیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3746
  • باردید دیروز : 7043
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 31693
  • بازدید ماه : 196954
  • بازدید سال : 871375
  • بازدید کلی : 874205
  • bigrich supermarketing bazar nilshop marketingcenter marketing hamyar bigdata data208 afzayeshbazdidsite digital-world109 haminshekli bigdata pope7ae3479 bigdigital digitalmarketings200 martinmarketing zohosites.eu
    آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی